Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2013 00:30 - Една любов...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9943 Коментари: 24 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image

 
 

Една любов....

една любов като експресен влак

се блъсва ден след ден дълбоко в мене

подобно на вълна открила бряг

отмерва в такт отлитащото време

 

душата ми погалва вятър див

невидим но вълнуващо прекрасен

рисува ме във ритъм причудлив

изпява ме с вълшебен глас неясен

 

ти вътре си Завинаги Любов

попи в кръвта, във мислите, в делата,

веднъж дочула вечния ти зов

усещам само Тебе в тишината

 

25.05.2012г.

By cinderellathespy

   

 



„Единствена Любов” на W.Е.T.

 

Никога не се запита, какво ще стане с нас
Бях защитен от всеки камък, 

който трябваше да ме уцели
Достигайки до теб,
почувствах нужда от любов
А в прегръдките ми ти усети цялото небе

Дойде от нищото, момиче,
и в мое чудо се превърна
Заедно станахме по-силни

Една любов, една мечта, ще устои
Ти си моя и това е
защото тази любов ме пази жив

На раменете ти лежи със цялата си тежест любовта
През цялото време трябваше да ти показвам, 

че ти си моята любов

Заобиколен съм от изкушения, любима
Никога не съм предполагал, че ще намеря някой,

Който ще излови всичките ми грехове...


Дойде от нищото, момиче,
и в мое чудо се превърна
Заедно станахме по-силни

Една любов, една мечта, ще устои
Ти си моя и това е
защото тази любов ме пази жив

Woah

Една любов, една мечта, ще устои
Ти си моя и това е
защото тази любов ме пази жив

Ме пази жив
Жив
Ме пази жив
Ме пази жив

(Solo)

Дойде от нищото, момиче,
и в мое чудо се превърна
Заедно станахме по-силни

Една любов

Една любов, една мечта, ще устои
Ти си моя и това е
защото тази любов ме пази жив

Woah

Една любов, една мечта, ще устои
Ти си моя и това е
защото тази любов ме пази жив


Превод  @Eli

 





***



Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - пазим я...
05.05.2013 00:52
вярата в доброто и любовта...
в сърцата си...
Бъди...
цитирай
2. hloris - Една Любов,възкръснала от Нищото,но поела в себе си...Всичко....
05.05.2013 01:47
Христос Воскресе!
цитирай
3. cinderellathespy - @ mariniki
05.05.2013 09:27
mariniki написа:
пазим я...
вярата в доброто и любовта...
в сърцата си...
Бъди...


Здравей, Маги,
благодаря ти! Честит празник!
Опитвам се Да Бъда...
Топла прегръдка за теб...

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - @ hloris
05.05.2013 09:30
hloris написа:
Една Любов,възкръснала от Нищото,но поела в себе си...Всичко....
Христос Воскресе!


Воистина Воскресе!
Хубави празнични дни пожелавам...
Вероятно още от саможертвата Му така сме орисани ->
Когато Обичаме Винаги да възкръсваме и да поемаме Всичко...
Радвам се, че... намина...

Ели
цитирай
5. tutankhamon661 - cinderellathespy
05.05.2013 10:31

Воистина воскресе!

цитирай
6. mamas - Воистина воскресе!
05.05.2013 11:04
Светли празници!
цитирай
7. nastrela - Здраве и на теб. И любов
05.05.2013 13:39
на всички
цитирай
8. cinderellathespy - @ tutankhamon661
05.05.2013 17:40
tutankhamon661 написа:
cinderellathespy
Воистина воскресе!


Честит празник, Сашо! :))
Здраве и късмет!

Ели
цитирай
9. cinderellathespy - @ mamas
05.05.2013 18:03
mamas написа:
Воистина воскресе!
Светли празници!


Честити празници, Слави!
Мен ме чака довършване на Великден
и продължение утре с Гергьовден... :))
Радвам се, че намина!
Поздрави,

Ели
цитирай
10. cinderellathespy - @ nastrela
05.05.2013 18:05
nastrela написа:
Здраве и на теб. И любов
на всички


Благодаря ти!
Да се връща при теб и здравето
и Любовта умножени многократно :))
Слънчево настроение в празничните дни!
Поздрави,

Ели
цитирай
11. nuk - Красив пост. Честит празник и ве...
05.05.2013 18:12
Красив пост. Честит празник и весело изкарване!
цитирай
12. katan - ВОИСТИНА ВОСКРЕСЕ, ЕЛИ!
05.05.2013 19:25
Мила Ели!
Нека има любов, доброта и мечти в живота ти!

Прегръщам те с обич.
цитирай
13. анонимен - Поради що се срамиш да си сложиш своя ...
05.05.2013 21:12
Поради що се срамиш да си сложиш своя снимка на аватара?
По-добре ще бъде, стига да не си комплексирана, ти си знаеш.
цитирай
14. ckarlet - Светли и благословени празници, ...
06.05.2013 13:16
Светли и благословени празници, Ели!
Поздрави!
цитирай
15. cinderellathespy - @ nuk
06.05.2013 17:57
nuk написа:
Красив пост. Честит празник и весело изкарване!


Здравей и благодаря ти! :))
Наистина хубаво ги изкарахме празниците!
Успешна седмица,

Ели
цитирай
16. cinderellathespy - @ katan
06.05.2013 18:00
katan написа:
ВОИСТИНА ВОСКРЕСЕ, ЕЛИ!
Мила Ели!
Нека има любов, доброта и мечти в живота ти!

Прегръщам те с обич.


Здравей, Кате,
НЕКА! Имах настроение и постнах!
Реалността, обаче, пак зове ->->->...
Гледам броя на прочитите!...
Радвам се, ако съм създала празнично настроение
на повече хора!
Топла прегръдка и от мен за теб, мила!

Ели
цитирай
17. cinderellathespy - @ анонимен 13
06.05.2013 18:06
анонимен написа:
Поради що се срамиш да си сложиш своя снимка на аватара?
По-добре ще бъде, стига да не си комплексирана, ти си знаеш.


:)))
Тоя коментар искрено ме усмихна...
Ъммм... Не е до срам, хах...
Преди време си бях сложила аватар с моя снимка...
За разнообразие...
От какво да съм комплексирана?
На външен вид съм такава к'вато са ме създали
готините ми майка и баща - > нито повече, нито по-малко! :))
В блога ми, в по-стари постове има мои снимки!
Който е желателен може да ги намери и да ме види
как изглеждам... :)))
Нали?... ;)
Който иска да ме види на живо - > от понеделник до петък в ИРС ;)
За мен аватара ми съвпада с някои мои
концепции за блоговото ми битие, та ...
мисля да си го оставя... :)))
Хубава вечер и успешна нова седмица! :))

Ели
цитирай
18. cinderellathespy - @ckarlet
06.05.2013 18:09
ckarlet написа:
Светли и благословени празници, Ели!
Поздрави!


Благодаря ти сърдечно, Скарлет!
Великденските празници са като отправна точка на лятото
и всички хубави мечти и очаквания, които пробуждат у нас
летните месеци наситени със слънце, топлина, планинско зелено,
морско синьо, по-интензивни пътувания до нови и красиви места
и желани срещи - къде очаквани, къде неочаквани!
Пожелавам ти по много от всичко изброено!
Топла прегръдка от мен,

Ели
цитирай
19. faktifakti - Христос Возкресе , Ели.
09.05.2013 12:56
Наистина ли има единствена любов ?
Прегръщам те.
цитирай
20. cinderellathespy - @ faktifakti
09.05.2013 14:59
faktifakti написа:
Христос Возкресе , Ели.
Наистина ли има единствена любов ?
Прегръщам те.


Здрасти, Еви,
четох една книга наскоро...
Там лирическия герой така каза - че Имало...
Даже Я откри накрая, след дълго търсене... :))
Аз съм непоправима романтичка, така че вярвам
в Единствената Любов, която пътува през времето
и във всяко твое съществуване (реинкарнация)
те намира по един или друг начин... :))
Прегръдка, МуленРужке :))

Ели
_____________________
http://vbox7.com/play:3fef887add
цитирай
21. chichstefcho - Ели, Ели...
10.05.2013 12:33
Положението е ... мaйката си трака...
цитирай
22. cinderellathespy - @ chichstefcho
10.05.2013 14:27
chichstefcho написа:
Ели, Ели...
Положението е ... мaйката си трака...


Кое положение, бе чичо Стефчо?
Межународното или в рамките на националните граници? :))
Уточни се, че дън' стане някоя грешка от която да произходи сериозен сакатлък... ;)
Добре дошъл на Шпионския кораб...
Аз пък снощи направих нещо,
което не бях правила от 12 години и хубавко се разтоварих... ;)
Тъй че, незнам коя "майка си трака", но ....
ако са необходими крути мерки, казвай да запретваме ръкавите и да ги вземаме...
... мерките... (че да не трака много тая майка, ама-ха) ;)
Хубав следобед, мен ме чака a lot of work...

Eли
___________________________
I Run Away ...
http://youtu.be/8Qj5FDaSv9k
цитирай
23. chichstefcho - :)
11.05.2013 18:40
cinderellathespy написа:
chichstefcho написа:
Ели, Ели...
Положението е ... мaйката си трака...


Кое положение, бе чичо Стефчо?
Межународното или в рамките на националните граници? :))
Уточни се, че дън' стане някоя грешка от която да произходи сериозен сакатлък... ;)
Добре дошъл на Шпионския кораб...
Аз пък снощи направих нещо,
което не бях правила от 12 години и хубавко се разтоварих... ;)
Тъй че, незнам коя "майка си трака", но ....
ако са необходими крути мерки, казвай да запретваме ръкавите и да ги вземаме...
... мерките... (че да не трака много тая майка, ама-ха) ;)
Хубав следобед, мен ме чака a lot of work...

Eли
___________________________
I Run Away ...
http://youtu.be/8Qj5FDaSv9k


Ами незнам дали международното или пък вътрешното положение.
Вероятно концептуалното положение е в стейт на потракване... и поропване :)
Иначе позитивизмът ти грее, като ярка звезда :)
На Шпионския кораб едва ли ти трябва някой не толкова обзет от ентусиазъм, уморен чичо :)






цитирай
24. cinderellathespy - @ chichstefcho - :)
11.05.2013 19:09
chichstefcho написа:

Ами незнам дали международното или пък вътрешното положение.
Вероятно концептуалното положение е в стейт на потракване... и поропване :)
Иначе позитивизмът ти грее, като ярка звезда :)
На Шпионския кораб едва ли ти трябва някой не толкова обзет от ентусиазъм, уморен чичо :)


Чичо Стефчо,
всички са добре дошли на Шпионския кораб - чичовци, лели, каки, батковци, баби, дядовци, младоци, девойки, животинки и други представители на флората, Всички!
И нищо че си уморен чичо и нищо, че не си обзет от ентусиазъм - ти да не мислиш, че не съм уморена, нищо че още се цаня в категория "кака", а не "леля" (примерно) и че винаги кипя от ентусиазъм... Както е написал един приятел :
"Някога препускам, после влача крак и напред се впускам, кат побъркан влак." - > мисля, че това важи за всички ни... :)
А концептуалното положение дето е в стейт на потракване и .... потропване.... ще го видим най-накрая кви танци ще заиграе... щото то положението винаги се случва според волята на хубавците наречени Човеци :))
Радвам се, че си наминал и си ми писал! Утре щом си чичо, ако не виждаш добре, да не си забравиш очилата като отиваш към урните за гласуване... ;)
Усмихната вечер,

Eли
___________________________
И нещо In my mind...
Роксет - lnerable
http://vbox7.com/play:5bad8bcb
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719180
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031