Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2009 17:57 - Имаме ли нужда от партии за да бъдем (не)зависими?
Автор: plamenkost Категория: Политика   
Прочетен: 1377 Коментари: 2 Гласове:
3



След като си избрахме парламент и представители в европейския, сега още един важен избор е на дневен ред. Никога не съм имал интерес към вота в столицата. През последните години той беше или предрешен в полза на един кандидат...всъщност винаги беше ясно кой ще спечели откакто аз си спомням(на 25 години съм). Няма как да дам оценка на мандатите на Бойко Борисов и Ст. Софиянски, но трябва да уточня, че и двамата ми бяха симпатични по своему. Освен това удвоиха жителите на столицата, следователно там има нещо, заради което от дълбоката провинция да си оставят къщи семейства и т.н и да се заселват в София.Разбира се 2-милионна, столицата има около 1 милион проблеми в повече, отколкото преди 20 години. Мисля, че за първи път изборите в София ще са ми много интересни. Независимо от Деня на независимостта, днес своята независима кандидатура за кмет представи Теодор Дечев. Нямам удоволствието да го познавам лично, но ми харесва начинът, по който разсъждава и е разсъждавал през последните години. Плюс за него в битката е, че всеки може да го види на адреса на блога му. Защо намесих партиите? Ами от много време разсъждавам дали имаме изобщо нужда от партии за качествена политика. Специално за избори с мажоритарен елемент като за кмет и президент съм категоричен, че партията по-скоро пречи. Ако имаш визия и знаеш как се събира и работи с добър екип не ти трябва нито СДС, нито ГЕРБ, нито БСП. Може да ти помогне в началото, но пак не е задължително - справка ББ. За него столицата се яви като трамплин за създаване и утвърждаване на партия, за да капитализира личните си постижения. Тоест един човек даде повече на партията си отколкото тя на него. И то много повече - спечелени избори мандат за управление макар и само със 116 депутати. Това смятам, че показва, че партиите си отиват заедно с хората, които се деляха само на сини и червени. Или на фашисти и комунисти,  на тесни и широки социалисти. Днес имаме коренно нов подход към политиката, който е виден и от резултатите от изборите напоследък. Гласувам ЗА - политика, личност и все по-рядко за партия. Може и против - ББ, СС или Царя.Какво общо има днес представената кандидатура на господин Дечев. Ами зад нея няма партия-носител. Супер. От това колко хора ще се запознаят с намеренията му в Интернет и после ще отидат да пуснат бюлетина ще стане ясно колко от софиянци знаят, че живеят в нова ера на правене на политика. Тази на фейсбук, туитър и ютюб. Не е задължително да гласуват за Теодор Дечев, но нека се запознаят с неговите и на другите кандидати намерения, виждания, начин на мислене. И да преценят. Кой им харесва повече. Не кое съчетание от три или четири букви им е по-симпатично, а какво ще им даде кандидатът му да няма голямо значение.


Тагове:   нужда,


Гласувай:
3



1. анонимен - Не съм съгласна,
22.09.2009 20:21
ако ми позволиш!:)
Партийната сиетема е в основата на демократичното общество!Това, че у нас имаме само една многоклонирана партия и нямаме демократично общество е друга тема на разговор!Желая успех на господин Теодор Дечев!И вярвам, че изборите в София са много важни!
Приятна вечер!
цитирай
2. plamenkost - Не оспорвам съществуването на партии като цяло
23.09.2009 20:36
Не ми пречи, че съществуват, но да ти кажа и аз не виждам смисъл от тях в актуалния им вид. Общо взето имат само привилиегии - офиси, субсидии и т.н. и после само ограничават свободата на мислене на представителите си в парламент, общински съвет или каквото и да е. когато депутатите започнат да гласуват по съвест, а не партийна повеля, тогава ще видя и полза от партиите. До момента ги свързвам само с ограничения. Благодаря ти за коментара, определено ме накара да се замисля отвъд, това което бях написал :).

Приятна вечер и на теб :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plamenkost
Категория: Новини
Прочетен: 338427
Постинги: 85
Коментари: 173
Гласове: 660
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930