Постинг
01.11.2009 17:51 -
Как не се прави!
Автор: plamenkost
Категория: Регионални
Прочетен: 813 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 01.11.2009 17:55
Прочетен: 813 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 01.11.2009 17:55
Решението на кмета на Пловдив да повиши цената на билетчето за градския транспорт е поредното, с което се вреди на града и на нормалното съжителство в него. В период на криза и при намалели разходи за транспортните фирми, кое точно предизвика кметът да повиши цената? По-високите заплати на служителите или по-скъпият бензин?
Сн.:сайтът на Дневник
Така пътуването с градския транспорт ще става още по-скъпо и безмислено за тези, които имат личен автомобил. Резултатът - повечко коли по улиците и още повече задръствания. На Сл. Атанасов очевидно му харесва пловдивчани да прекарват деня си в увеличения по негова вина трафик. Все пак той затвори един мост и един основен булевард и сега в града се кара предимно на полу-съединител. Да не говорим, че така изолира гражданите на един квартал, в който хората трябва да обикалят километри, за да се приберат по домовете си. Но да се върнем на казуса с билетчето. Пловдив е сравнително малък град, в който обикновено едно придвижване е в рамките на 5 км. Така със средна кола на бензин, отиване и връщане ти струва не повече от 1лв и 80ст за отиване и връщане. За сравнение градският транспорт вече ще струва по-скъпо. Да не говорим за разликата при каране на газ, метан или ако сте повече хора в автомобила. Общественият транспорт не е и по бърз, нито по удобен, за да се лиша от автомобила си и да отида с него на работа. Нека, тогава кметът да каже как точно ще ме накара да го ползвам, защото правейки го по-скъп, няма да стане! Може би като ми счупи колата в някои от бруталните дупки в града?! Е как, при тези условия в автобусите да няма само пенсионери и ученици? Които нормално си плащат половин билет и така намаляват приходите на превозвачите? Създайте бърз, удобен и конкурентен транспорт и клиентите ви няма да са такива. Но това са правилата на пазарната икономика, а в Пловдив те явно не виреят.
Сн.:сайтът на Дневник
Така пътуването с градския транспорт ще става още по-скъпо и безмислено за тези, които имат личен автомобил. Резултатът - повечко коли по улиците и още повече задръствания. На Сл. Атанасов очевидно му харесва пловдивчани да прекарват деня си в увеличения по негова вина трафик. Все пак той затвори един мост и един основен булевард и сега в града се кара предимно на полу-съединител. Да не говорим, че така изолира гражданите на един квартал, в който хората трябва да обикалят километри, за да се приберат по домовете си. Но да се върнем на казуса с билетчето. Пловдив е сравнително малък град, в който обикновено едно придвижване е в рамките на 5 км. Така със средна кола на бензин, отиване и връщане ти струва не повече от 1лв и 80ст за отиване и връщане. За сравнение градският транспорт вече ще струва по-скъпо. Да не говорим за разликата при каране на газ, метан или ако сте повече хора в автомобила. Общественият транспорт не е и по бърз, нито по удобен, за да се лиша от автомобила си и да отида с него на работа. Нека, тогава кметът да каже как точно ще ме накара да го ползвам, защото правейки го по-скъп, няма да стане! Може би като ми счупи колата в някои от бруталните дупки в града?! Е как, при тези условия в автобусите да няма само пенсионери и ученици? Които нормално си плащат половин билет и така намаляват приходите на превозвачите? Създайте бърз, удобен и конкурентен транспорт и клиентите ви няма да са такива. Но това са правилата на пазарната икономика, а в Пловдив те явно не виреят.
Нов кръг , нови емоции
Истината всеобхватна, истината кратка
ТРЕТИ МАРТ в Пловдив - избягал паун и по...
Истината всеобхватна, истината кратка
ТРЕТИ МАРТ в Пловдив - избягал паун и по...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 660