Постинг
18.01.2010 14:19 -
БюГюкрация 2
Този път ще се спра на друг много важен проблем - шофирането и паркирането в големите градове. Определено у нас мога да говоря само за Пловдив, от другите населени места имам само частични наблюдения.
Казусът
Пловдивчани и гостите на града( да не се бъркат с прииждащите от провинцията в София) спират където им попадне и затова в центъра и не само, настава хаос. По принцип съм чувал, че задачата да се пребори с това е на полицията, маскирана под различни трибуквени абревиатури като КАТ, МВР и т.н. Колкото и да е странно под тепетата, полицията по-скоро пречи на движението. Без да искам да скандализирам общественото мнение - тук КАТ, и СОТ, и МВР са сред най-сериозните нарушители.
Проблемът
Коли на т.нар. органи на реда нарушават правилата абсолютно редовно. Първо забелязано нарушение - много често засичам коли в бяло и синьо пред дюнерите на 6-ти септември. Някой ще контрира, че те са там, за да глобяват нарушителите, но аз поне не съм ставал свидетел на подобна аномалия. Обикновено се връщат след от 3 до 5 минути с няколко дюнера в ръка и потеглят. Подозирам, че санкционират по-скоро момчетата, които приготвят бързата закуска. Трябва да призная, че тази еретична мисъл не е доказана и се крепи основно на предположения за апетитата на полицаите. Още повече, че яденето на дюнери въобще не се вписва в мита за ченгетата и поничките, а във всеки американски филм ще ви кажат, че по време на дежурство те не ядат нищо друго.
Второ - спирането на автомобили на кръгово движение. Тук става дума за новото кръгово на Пазарджишко шосе. Любопитно ми е ако спра там и започна да продавам дюнери, дали КАТ ще санкционира гладните пазарджиклии, които спират да си купят. Почти съм убеден, че ще го правят! Защо, тогава те си позволяват да спират точно В самото кръгово, ТИР-ове и други обемисти МПС-та, с които създават хич да не е предпоставка да си развалят рахата и да пишат протоколи.
Трето - най-редовно "куките" спират за проверка на моста на ВИХВП. Доколкото знам е забранено да спираш и паркираш на мост. Може и да бъркам, ама това, което правят е опасно.
Решението
Към всеки екип на полицията се прикрепя още един, който да го следи дали не нарушава закона. Така ще се повиши приходната част в бюджета, най-вече по ДДС, заради консумираните дюнери. А всички знаем, че най-добрият лек срещу кризата е потреблението. Два пъти повече полицаи означава два пъти повече дюнери. Това ако не е 100- процентов ръст...
Всички прилики с реални лица и случки са случайни. Все пак ако случайно някой има снимков материал по тези казуси ще се радвам да направим приликите осезаеми :)
Казусът
Пловдивчани и гостите на града( да не се бъркат с прииждащите от провинцията в София) спират където им попадне и затова в центъра и не само, настава хаос. По принцип съм чувал, че задачата да се пребори с това е на полицията, маскирана под различни трибуквени абревиатури като КАТ, МВР и т.н. Колкото и да е странно под тепетата, полицията по-скоро пречи на движението. Без да искам да скандализирам общественото мнение - тук КАТ, и СОТ, и МВР са сред най-сериозните нарушители.
Проблемът
Коли на т.нар. органи на реда нарушават правилата абсолютно редовно. Първо забелязано нарушение - много често засичам коли в бяло и синьо пред дюнерите на 6-ти септември. Някой ще контрира, че те са там, за да глобяват нарушителите, но аз поне не съм ставал свидетел на подобна аномалия. Обикновено се връщат след от 3 до 5 минути с няколко дюнера в ръка и потеглят. Подозирам, че санкционират по-скоро момчетата, които приготвят бързата закуска. Трябва да призная, че тази еретична мисъл не е доказана и се крепи основно на предположения за апетитата на полицаите. Още повече, че яденето на дюнери въобще не се вписва в мита за ченгетата и поничките, а във всеки американски филм ще ви кажат, че по време на дежурство те не ядат нищо друго.
Второ - спирането на автомобили на кръгово движение. Тук става дума за новото кръгово на Пазарджишко шосе. Любопитно ми е ако спра там и започна да продавам дюнери, дали КАТ ще санкционира гладните пазарджиклии, които спират да си купят. Почти съм убеден, че ще го правят! Защо, тогава те си позволяват да спират точно В самото кръгово, ТИР-ове и други обемисти МПС-та, с които създават хич да не е предпоставка да си развалят рахата и да пишат протоколи.
Трето - най-редовно "куките" спират за проверка на моста на ВИХВП. Доколкото знам е забранено да спираш и паркираш на мост. Може и да бъркам, ама това, което правят е опасно.
Решението
Към всеки екип на полицията се прикрепя още един, който да го следи дали не нарушава закона. Така ще се повиши приходната част в бюджета, най-вече по ДДС, заради консумираните дюнери. А всички знаем, че най-добрият лек срещу кризата е потреблението. Два пъти повече полицаи означава два пъти повече дюнери. Това ако не е 100- процентов ръст...
Всички прилики с реални лица и случки са случайни. Все пак ако случайно някой има снимков материал по тези казуси ще се радвам да направим приликите осезаеми :)
Търсене
За този блог
Гласове: 660